Van Page naar Bryce Canyon

18 augustus 2018 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Dag 13.

Het is ondertussen niet zo druk meer in de parken. Aangeraden werd om de bus te nemen, maar wij zijn met de auto Bryce Canyon ingereden en konden overal goed parkeren. Ontzettend mooie uitzichten hier.

1. Ellen menning:
    19 augustus 2018
    Brice is prachtig met al die kleuren! Wat een prachtige reis zijn jullie aan t maken zeg! Zo fijn om te lezen dat jullie met z’n vijven genieten. Veel plezier nog 😘
  2. Michel:
    Schitterende foto's!!! Heel veel plezier verder😎 Grüsse mies en Eva💋💋💋
  3. Alice Tasma- Kröner:
    21 augustus 2018
    Hallo familie, heb net al jullie verhalen gelezen met bijbehorende foto´s. Heel indrukwekkend die natuur en heerlijk dat jullie met zen 5en dezer bijzondere reis maken en er zo van genieten! Op deze dag "21 aug." wil ik jou Arjan van harte feliciteren met je verjaardag zal ongetwijfeld bijzonder zijn daar in de States, een mooie herinnering. Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van jullie reis! liefs "zussie" Alice